FAQ – Veel gestelde vragen
Om te voorkomen dat we overspoeld worden met telkens dezelfde vragen hebben we deze FAQ opgesteld.
- Bij wie kan ik terecht in geval van vragen, opmerkingen of onduidelijkheden?
- Betaal ik extra kosten als ik bestel via deze vergelijker
- Kan ik een alles in 1 afsluiten bij allesin1thuis.nl?
- Wie is er verantwoordelijk bij niet of te laat leveren?
- Ik heb een klacht! Waar kan ik terecht?
- Geven jullie persoonlijk advies
- Hoe kan ik jullie bereiken
1 – U kunt het beste rechtstreeks contact opnemen met de aanbieder.
2 – U betaalt geen extra kosten.
3 – Nee niet bij ons, maar wel bij de aanbieders via de vergelijker zonder extra kosten.
4 – Bij niet of te laat leveren is de aanbieder verantwoordelijk.
5 – U kunt het beste rechtstreeks contact opnemen met de aanbieder.
6 – Nee, wij kunnen en mogen u geen persoonlijk advies geven.
7 – Via het contactformulier